На Головну

Формат іспиту Cambridge English Starters 2018 року

Іспит Cambridge English Starters складається з трьох розділів, розроблених для заохочення та мотивації юних учнів – це Listening, Reading and Writing, Speaking.


Слухання

Розділ іспиту Cambridge English Starters Listening складається із чотирьох частин. Кожна частина починається з однієї чи двох прикладів. Діти двічі прослуховують кожен запис.

Час виконання: близько 20 хвилин
Кількість частин: 4
Кількість питань: 20
Оцінка: максимум п’ять щитів


Частина 1

Що входить до частини 1?

Велика картинка, на якій зображені люди, що займаються чимось. Над та під малюнком розташовані кілька імен. Діти повинні уважно прослухати розмову дорослого з дитиною та намалювати лінію від кожного імені до правильної людини на картинці.

Що мають робити діти?

Прослуховувати імена та описи.

Скільки запитань?

5


Частина 2

Що входить до частини 2?

Коротка розмова дитини з дорослим та кілька питань. Діти прослуховують запис та записують правильну відповідь (ім’я чи число) після кожного запитання.

Що мають робити діти?

Прослуховувати числа та написання.

Скільки запитань?

5


Частина 3

Що входить до частини 3?

П’ять коротких розмов між різними парами людей. До кожної розмови є питання та три картинки. Дітям необхідно уважно прослухати кожну розмову та вибрати правильну відповідь (A, B або C).

Що мають робити діти?

Прослуховувати певну інформацію.

Скільки запитань?

5


Частина 4

Що у Частині 4?

Велика картина з сімома прикладами одного і того ж об’єкта (наприклад, сім м’ячів або сім книг). Дітям необхідно уважно прослухати розмову дорослого з дитиною та розфарбувати кожен предмет, використовуючи колір, який згадується у розмові.

Що мають робити діти?

Прослуховувати слова, кольори та прийменники.

Скільки запитань?

5



Розділ іспиту Cambridge English Starters Reading and Writing  складається з п’яти частин. Кожна частина починається з однієї чи двох прикладів. У цьому розділі іспиту діти мають правильно формувати відповіді.

Час виконання: близько 20 хвилин
Кількість частин: 5
Кількість питань: 25 питань
Оцінка: максимум п’ять щитів


Частина 1

Що входить до частини 1?

П’ять зображень об’єктів. Під кожним малюнком є ​​пропозиція, яка починається ‘This is a …’ або ‘These are …’. Якщо пропозиція правильна, діти повинні поставити галочку поряд із зображенням. Якщо пропозиція неправильна, вони мають поставити хрестик.

Що мають робити діти?

Читати короткі речення та впізнавати слова.

Скільки запитань?

5


Частина 2

Що входить до частини 2?

Велика картина та деякі пропозиції щодо цього. Якщо пропозиція правильна, діти повинні написати «так»;

Що мають робити діти?

Читати пропозиції про зображення. Писати відповідь одне слово.

Скільки запитань?

5


Частина 3

Що входить до частини 3?

П’ять зображень з об’єктами. Діти повинні знайти правильне слово англійською для об’єкта. Після кожного зображення стоять кілька тире (- – -), щоб показати скільки літер у слові та якісь переплутані літери. Діти повинні помістити безладні літери правильно, щоб отримати слово.

Що мають робити діти?

Написати окремі слова.

Скільки запитань?

5


Частина 4

Що входить до частини 4?

Текст, що містить деякі відсутні слова (перепустка). Нижче тексту є рамка з кількома картинками та словами. Діти повинні вибрати правильне слово та переписати його у кожну перепустку.

Що мають робити діти?

Прочитати текст, вибрати та переписати відсутні слова (іменники)

Скільки запитань?

5


Частина 5

Що входить до частини 5?

Три картинки, що розповідають історію. Під кожним малюнком написано одне чи два питання. Діти повинні подивитися на картинки та написати відповідь на кожне запитання. Їм потрібно написати лише одне слово для кожної відповіді.

Що мають робити діти?

Прочитати текст, вибрати та переписати відсутні слова (іменники)

Скільки запитань?

5



Розділ екзамену Cambridge English Starters Speaking  складається з чотирьох частин.

Час виконання: 3-5 хвилин
Кількість частин: 4
Оцінка: максимум п’ять щитів


Частина 1

Що входить до частини 1?

Екзаменатор зустрічає дитину та запитує її ім’я. Потім екзаменатор просить вказати деякі об’єкти на великій картинці. Екзаменатор показує невеликі зображення об’єктів. Екзаменатор називає три об’єкти та просить дитину вказати на них. Потім екзаменатор просить помістити кожен об’єкт десь на великій картинці (наприклад, ‘Put the shell under the tree’).

Що мають робити діти?

Розуміти та дотримуватися усних інструкцій.


Частина 2

Що входить до частини 2?

Екзаменатор задає дитині деякі питання з великої картинки з Частини 1 (наприклад, ‘What is this?’, ‘What colour is it?’).

Що мають робити діти?

Розуміти та дотримуватися усних інструкцій.


Частина 3

Що входить до частини 3?

Екзаменатор задає дитині деякі питання з великої картинки з Частини 1 (наприклад, ‘What is this?’, ‘What colour is it?’).

Що мають робити діти?

Розуміти та відповідати на розмовні питання.


Частина 4

Що входить до частини 4?

Екзаменатор ставить дитині деякі питання про неї (наприклад, age, family, friends).

Що мають робити діти?

Розуміти та відповідати на розмовні питання.