На Головну

Мотивація до вивчення англійської, або навіщо вона мені потрібна.

складайте свої правила

31 . Твір своїх правил

Спробуйте придумати якомога більше своїх власних пояснень та граматичних правил , а також правил для синтаксису мови, що вивчається . Не полінуйтеся і спробуйте винайти хоча б кілька авторських таблиць , графіків , моделей .

Найчастіше це виявляється насправді куди дієвішим , ніж студіювання всього перерахованого вище з підручників і посібників .​ До того ж , нерідко буває навіть дотепніше , якщо говорити про методичний концепт . Адже при цьому відбувається використання асоціативного мислення , як наприклад , у випадку коли Ви намагаєтесь запам’ятати чий номер телефону .​​​ Припустимо , у номері є кілька цифр , що стоять по порядку , 1 , 9 , 6 , 1 . Напевно , Ви не забудете цей номер – достатньо лише згадати про перший політ у космос Ю.​ Гагаріна в 1961 році .

Намагайтеся використати дію подібних механізмів , працюючи з правилами граматики нової мови .

32 . Читайте більше

Треба прагнути того , щоб читати якомога більше .​ Це не повинна бути неодмінно художня література .​ Для читання може стати відповідним безліч різних журналів , підручників , інструкцій , історичних чи довідкових видань .

Ціни та послуги наших курсів англійської мови

Головне для Вас – це створення сталого інтересу до читання . З цією метою підберіть для себе те , що підходило б як за темою , так і за складністю мови . Якщо дозволяють умови , щоразу намагайтеся читати вголос і , до того ж – з виразом .

33 . Не слід поспішати

Процес освоєння будь-якого незнайомого предмета містить у собі такого роду ефект : той , хто навчається , може спонукати себе опановувати мову швидше , ніж отриманий запас знань встигатиме засвоюватися . Ось чому при цьому зайвої поспішності не повинно бути !

Заучування є дуже складним біохімічним процесом . Якщо Ви гнатимете з максимальною інтенсивністю , то цілком припустимо , що через 5 – 6 місяців у Вашій пам’яті нічого з пройденого не збережеться .​​​​​ Треба прислухатися до себе та зуміти відчути міру своєї персональної швидкості запам’ятовування мови .