На Головну

Очі бояться, а руки роблять: підготовка учнів до ЗНО з англійської мови. Частина2

Очі бояться, а руки роблять: підготовка учнів до ЗНО з англійської мови. Частина2

­ ­1-й етап підготовки – перевірка своїх знань

Що можна порадити викладачеві, який має намір підготувати учнів до ЗНО? З чого саме йому слід почати? Перш за все Вам необхідно вдосконалити свій мовний базис, для чого слід протестувати себе — виконати якийсь варіант завдань ЗНО (ЗНО).

Можна самому звірити свої відповіді з відповідями тих завдань, де це можна здійснити самостійно, а щоб перевірити написання листа та есе, Вам слід звернутися за допомогою до досвідченіших викладачів англійської. Перевірка покаже Ваш реальний рівень знань мови і Ви зможете побачити свої слабкі сторони.

Виходячи з цього, Ви розумітимете, до яких саме видів навичок англійської мови Вам необхідно докласти більше зусиль для покращення їх якості: лексико-граматична частина, письмо, читання чи аудіювання.

Що б там не було, слід усвідомити собі: у Вас завжди має бути почуття впевненості у своїх знаннях (хоча, природно, все вивчити просто нереально!).

Поліпшувати свій рівень знань іноземної мови слід доти, доки не відчуєте себе достатньо впевненим у власних силах для того, щоб Ви могли викладати англійську старшокласникам, готувати їх до ЗНО (ЗНО).

Послуги наших курсів англійської мови

Варто зауважити, що зовсім необов’язково володіти англійською на рівні носія мови; йдеться лише про те, щоб зі своїм запасом знань іноземного Вам було комфортно навчати школярів.

Що має на увазі рівень комфортності? Скажімо так: зуміти роз’яснити якусь граматичну тему учням (з методистської точки зору передати учням матеріал так, щоб їм стало все зрозумілим) і пояснити, чому в пропозиціях застосовується та чи інша конструкція (у цьому випадку Ви демонструєте свої мовні знання) — це різні речі.

І якщо Ви вмієте це робити легко і, наприклад, запросто, на рівних можете заодно з учнями заглянути у словник, щоб знайти щось необхідне та невідоме Вам – це означає, що Вами практично досягнуть Вашого рівня комфортності.

2-й етап підготовки – опрацювання інформації про ЗНО (ЗНО)

Напевно, багато хто чує або знає, що це таке — зовнішнє незалежне оцінювання, а багатьом викладачам уже довелося і здавати ЗНО (ЗНО).
З деякою інформацією про ЗНО (ЗНО) можна ознайомитись на нашому сайті або можна записатися на курси підготовки до ЗНО (ЗНО) з англійської мови у нашому навчальному центрі та отримати цінні рекомендації наших кваліфікованих фахівців для підготовки у цьому питанні.
Завданням викладача є отримання повної інформації про розділи ЗНО.

3-й етап підготовки – підготовка навчального матеріалу для учнів

Після визначення рівня знань англійської мови, Вам необхідно підібрати якийсь навчальний матеріал для Ваших занять з учнями. Зрозуміло, у продажу є достатня кількість книг на тему підготовки та складання ЗНО з англійської мови. Але пізніше, ознайомившись із їх змістом, Ви переконаєтеся, що в них просто розміщені варіації завдань ЗНО, до того ж однотипні.

Тут потрібен інший підхід до підготовки, інакше кажучи, слід проводити роботу з кожним розділом. Підготовка до таких розділів як аудіювання (сприйняття мови на слух) від старшокласників вимагає здебільшого самостійності, ніж підтримки викладача, тому тут про них не йтиметься.

Варто розглянути детальніше лексико-граматичну частину ЗНО, щоб відповісти на такі питання:
а) з чого розпочинати підготовку?
б) які граматичні теми, які можуть бути подані у завданнях ЗНО, треба вивчити з дітьми обов’язково?

Для початку необхідно скласти список граматичних тем. За цим списком слід вибирати окремо теми, щоб опрацювати їх разом із учнями. Після вивчення якоїсь конкретної теми та її «закріплення» поставте відмітку про виконання кожної з тем. Так наочніше буде видно, скільки тим ще залишилося проштудувати, і скільки часу Вам доведеться приділити матеріалу, що залишився.

Учні можуть виконати і домашнє завдання, наприклад, курс шкільної граматики, щоб згадати, можливо, втрачене свого часу чи трохи забуте.

Щоб добре закріпити пройдений матеріал, слід підбирати спеціальні посібники з граматики, що містять більше вправ.

­­ Частина 1