На Головну

Розвиток навичок англійської мови. Аудіювання. Частина 1

Розвиток навичок англійської мови. Аудіювання. Частина 1

Сьогодні , мабуть , ніхто не засумнівається в тому , що при вивченні іноземної мови   навичкам аудіювання визначено дуже важливу роль . Втім , ні шкільними вчителями , ні авторами російськомовних підручників з англійської часто не приділяється відповідної уваги вдосконаленню цих навичок . Часто на уроках англійської у школі відсутня послідовність у формуванні слухової рецепції .

Створюється думка , що багато загальноосвітніх закладів аудіювання проводять формально .

Для вчителів основний імпульс для проведення подібних занять – це прикладені  до підручника аудіозаписи мовою , що вивчається , якою методисти рекомендують скористатися . І учні зазвичай прослуховують ці аудіозаписи , щоб просто виправдати придбання диска . А багато викладачів навіть не намагаються знайти час , щоб підготувати план послідовного розвитку навичок аудіювання .

Наші послуги та ціни

Щодо аудіювання вже висловлено чимало , але , очевидно , цього не цілком достатньо .​ ​​ Іноді Вам можуть дати таку пораду , мовляв , « треба більше прослуховувати – і зможете навчитися слухати ». Але це практично неможливо роз’яснити тому , хто лише починає вивчати мову !.. Зрозуміло , Ви можете по супутниковому каналу слухати передачі іноземних радіостанцій , а також дивитися різні програми ТБ на мові , що вивчається , і через деякий час , безперечно , розумітимете чужу мову . Але нерідко навіть тимчасова невдача може збити новачка з правильного курсу .

Пропоновані тут рекомендації можуть виявитися корисними і для тих, хто освоює англійську, і для   викладачів , які їх цьому навчають .

У підручниках з англійської, виданих в Англії , Америці , є дуже хороша розпланована система вправ з навчання аудіювання . Втім , і цього часом буває замало . Найбільші труднощі можуть виникнути на самому початку освоєння мови , коли тим, хто навчається , поки що невідомо , на чому саме вони повинні концентрувати свою увагу . І тому розвиток навичок слухової рецепції має бути планомірним ( при цьому слід брати до уваги низку основних особливостей цього виду мовної діяльності ).

Без сумніву – аудіювання належним чином проводити на всіх заняттях іноземною мовою . Причому учням необхідно витрачати досить багато часу на самостійне навчання аудіювання ( зрозуміло , при паралельному вдосконаленні також інших навичок ) .

У наступній частині нашої статті до Вашої уваги буде запропоновано опис завдань на розвиток слухових навичок ( релятивно розділених на 4 види ).