
Приймаючись за вивчення англійської , людині насамперед необхідно :
а ) конкретно сформулювати поставлене собі завдання ;
б ) провести аналіз своїх можливостей .
Слід брати до уваги наступне : незалежно від того , яка встановлена мета , які намічені терміни виконання , які здібності маєте ( і ін .) – нову мову треба освоювати комплексно . На іноземному можна говорити , писати , читати ; його можна легко сприймати на слух . Погодьтеся , було б неприродним мати навички читання , але не сприймати мову ; або – лише вміти розмовляти , і навіть неспроможна прочитати викладене на папері .
Втім , насправді іноземний освоюється досить нерівномірно , а розвиток навичок читання , письма , вербальної промови часто можуть ” обганяти ” один одного . , і , зазвичай , лише із чотирьох – шести років навчаються і читання , і письма .
А ось іноземний такого роду темпами , природно , вивчати немислимо . У зв’язку з цим виникає очевидність чіткого рішення , а саме : навіщо Вам необхідні знання нової мови і чим ця іноземна буде Вам корисною . І вже відштовхуючись від цього , необхідно розставити пріоритети , головним чином , вибрати чи то усне , чи письмове мовлення .
Якщо Ви повинні навчитися читати тексти за своєю професією і практикуватися в перекладах своїх статей / резюме , скажімо , англійською мовою — безумовно , Вам належить розпочати навчання з граматики . Це не означає , що Ви не повинні прослуховувати аудіозаписи мовних курсів або займатися розучуванням розмовних формул . Зрозуміло , дані заняття виявляться вкрай потрібними для освоєння іноземного , а поки це буде для Вас лише другорядним завданням .
Коли ж у коло Ваших обов’язків на практиці входить систематичне спілкування з людьми : наприклад , відповідаючи на телефонні дзвінки по – французьки , пояснюючи або показуючи щось комусь , проводжаючи когось першо – перше , Ви повинні подбати про поповнення свого багажу знань навичками усної розмовної . Тут вже Ви , зрозуміло , доведеться набувати знань граматики , а також зазубривати нові слова . Однак , у даному комплексі пріоритетною виявиться робота , виконана Вами в частині розвитку розуміння англійської мови на слух , штудування розмовних шаблонів . Суттєву допомогу в освоєнні мови може надати і застосування своєрідного аутотренінгу , щоб зняти / зменшити почуття страху перед тим , як почати говорити чужою мовою .
Ще один найважливіший фактор , який необхідно мати на увазі , приступаючи до оволодіння іноземною мовою , – це суб’єктивні можливості того, хто навчається . Дане поняття включає такі аспекти : наявність фінансових можливостей , часу , здібностей , і навіть тип нервової системи .
У цій публікації питання про фінансові можливості і необхідний для навчання часу , зрозуміло , не торкатиметься . Йтиметься про те , що таке лінгвістичні здібності людини . Предмет обговорення про наявність цих здібностей або їх відсутність є дуже важким . Так , західними методистами і психологами відкрито визнано той факт , що через надзвичайну складність механізму засвоювання мови повністю його ще не змогли зрозуміти .