
Безперечно , постановка англійської вимови є важливим завданням комунікації , проте , більш суттєво тут – розвиток здібностей розмовляти вільно і легко . Через бажання говорити фонетично грамотно можуть значно сповільняться навички спонтанної мови . До того ж , слід брати до уваги , що в англійській мові є величезна кількість варіацій вимови в залежності від того , які прислівники маються на увазі в конкретному випадку і про який варіант говориться – американському або британському . Загальновідомо існування значних відмінностей цих варіантів між собою .
До того ж , в англійській мові діють загальні правила постановки окремих звуків , що відсутні в російській , наприклад , міжзубні звуки . На початковому етапі освоєння мови найважливіше учнів – це сконцентруватися і враховувати загальні характеристики вимови : мелодику промови , вимова окремих звуків , постановку артикуляції . Рекомендуємо скористатися простим планом покращення вимови , що дозволяє враховувати відразу велику кількість параметрів . Побудова цієї стратегії полягає в застосуванні механізмів імітації , використовуваних дітьми під час оволодіння рідною мовою .
Вам необхідно :
1 . Знайти з Вашого оточення справжнього носія мови , який для Вас буде легко доступним ( т.з. , модель ) . Або можете при перегляді відеофільмів вибрати в якості моделі кіногероя , що має відмінну рису ( на Вашу думку ) вміння бездоганно , виразно , блискуче висловлюватися . Слід уважно поставитися до того , як підходить для Вас модель за тембром голосу та за швидкістю мови . Зосереджено переглянути / прослухати носія мови з метою ознайомлення з особливостями комунікації цієї людини .
2 . Спробувати з цією людиною поговорити , а заразом – постежити за своїми м’язами , що активізуються під час розмови . Будьте дуже спостережливими , відзначайте наявність всіх можливих особливостей комунікації , що виявляються в « малюнку мови », мелодиці , ритмі , нозалізації ( тобто звук , що посилається через ніс ) , тембрі , артикуляції , малюнку жестів , диханні , стані в цілому .
3. Спостерігати за спілкуванням , так би мовити , стороннім поглядом , а якщо це – власна імітація , то простежувати за своїми діями та станом .
4. Потренуватися в імітуванні кожної особливої поміченої Вами .