На Головну

Виробляємо англійську вимову. Частина1

Результат британських губ

Безперечно , постановка англійської вимови є важливим завданням комунікації , проте , більш суттєво тут – розвиток здібностей розмовляти вільно і легко .​ Через бажання говорити фонетично грамотно можуть значно сповільняться навички спонтанної мови .​ ​ До того ж , слід брати до уваги , що в англійській мові є величезна кількість варіацій вимови в залежності від того , які прислівники маються на увазі в конкретному випадку і про який варіант говориться – американському або британському . Загальновідомо існування значних відмінностей цих варіантів між собою .

До того ж , в англійській мові діють загальні правила постановки окремих звуків , що відсутні в російській , наприклад , міжзубні звуки .​ На початковому етапі освоєння мови найважливіше учнів – це сконцентруватися і враховувати загальні характеристики вимови : мелодику промови , вимова окремих звуків , постановку артикуляції .​ Рекомендуємо скористатися простим планом покращення вимови , що дозволяє враховувати відразу велику кількість параметрів . Побудова цієї стратегії полягає в застосуванні механізмів імітації , використовуваних дітьми під час оволодіння рідною мовою .

Вам необхідно :

1 . Знайти з Вашого оточення справжнього носія мови , який для Вас буде легко доступним   ( т.з. , модель ) .​ Або можете при перегляді відеофільмів вибрати в якості моделі кіногероя , що має відмінну рису ( на Вашу думку ) вміння бездоганно , виразно , блискуче   висловлюватися . Слід уважно поставитися до того , як підходить для Вас модель за тембром голосу та за швидкістю мови . Зосереджено   переглянути / прослухати носія мови з метою ознайомлення з особливостями комунікації цієї людини .

2 . Спробувати з цією людиною поговорити , а заразом – постежити за своїми м’язами , що активізуються під час розмови . Будьте дуже спостережливими , відзначайте наявність всіх можливих особливостей комунікації , що виявляються в « малюнку мови », мелодиці , ритмі , нозалізації ( тобто звук , що посилається через ніс ) , тембрі , артикуляції , малюнку жестів , диханні , стані в цілому .

3. Спостерігати за спілкуванням , так би мовити , стороннім поглядом , а якщо це –  власна імітація , то простежувати за своїми діями та станом .​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

4. Потренуватися в імітуванні кожної особливої ​​поміченої Вами .