На Головну

Що допомагає запам’ятовувати англійські слова? Частина 2

36317084.ftda239wyx.W665

­Логическое обучение ­

При запам’ятовуванні чогось нового в англійській дуже важливо, щоб воно було пов’язане з тим, що ми вже засвоїли. Чим більше воно залежить від попереднього, тим легше запам’ятовувати його. Таким чином, виходить, що коли хтось не опанував належним чином попереднім матеріалом, це стане йому на заваді при запам’ятовуванні наступного.

Нові асоціації створюються, коли до якогось твердження підшукуються власні приклади, прочитане обмірковується або ж обговорюється з іншими.

Завжди, якщо дозволяє характер англійського навчального матеріалу, слід віддавати перевагу логічному навчанню перед механічним. Тобто завжди треба намагатися зрозуміти, про що йдеться, а не запам’ятовувати сліпо. Механічне заучування, зубріння на згадку про те, чого не розумієш, не тільки вимагає багато часу і зусиль, а й просто недоцільні. В Одесі екзаменатор одразу дізнається, що ми нічого не розуміємо, не кажучи вже про те, що такі механічно завчені знання не принесуть жодної користі.

Поганий виклад матеріалу ускладнює його розуміння. У цьому випадку намагайтеся самі письмово викласти матеріал у логічній послідовності. Після такої обробки його легше буде зрозуміти та запам’ятати.

36317151.qnt6cu5eyi.W665

Механічне навчання

Механічне запам’ятовування також має певне значення. Скажімо, вивчаючи напам’ять вірш, ми не звертаємось до логіки. Психологами було встановлено, що на пам’ять має відбуватися короткими інтервалами, розділеними великими паузами. Так, після 20 хвилин заучування напам’ять – 40 хвилин вивчаємо щось цікавіше, а потім повертаємось до заучування.

Не всі знають, яку роль грає механічне заучування щодо іноземних мов. У зв’язку з цим слід сказати і про те, як можна вчитися, не напружуючи своєї уваги, не докладаючи особливих зусиль. Всім, звісно, ​​цікаво, в чому полягає такий чудодійний метод.

Якщо Вам необхідно вивчити вірш, запишіть його на магнітофон і знову і знову програвайте.

Спробуйте застосувати такий метод пасивного або підсвідомого навчання і при освоєнні іноземної мови.

1 частина ­