
Як відомо , новизна притягує , і багатьом все незнайоме видається переважно цікавим і цікавим . Звучить трохи парадоксально , але цілком імовірно , що для багатьох з нас перший раз у житті навіть мити посуд видалося майже такою ж захоплюючою процедурою , як сьогодні , скажімо , розвага на якомусь із атракціонів … Те саме можна віднести і до освоєння іноземного . Як правило , англійська мова тими , хто починає її вивчення , засвоюється досить легко . Особливо перші 3 – 5 занять усі студенти займаються з підвищеним ентузіазмом , сяючим виразом очей , і навіть друкарська фарба в підручниках здається якимось чарівним ароматом !
Але через деякий час ( це може статися через тиждень , місяць , півроку та ін . ) вже одна лише згадка словосполучення « англійська мова » у багатьох викликає почуття неприязні . Виявляється , вдосконалення нової мови є значно складнішим , ніж початковий період вивчення .
Основні складнощі , з якими доводиться стикатися тим , хто продовжує оволодіння англійською мовою , у т.ч. год .:
1 . Втрачається інтерес до самого процесу навчання .
2 . Проникнення у свідомість подібних думок : ” Я вже майже все знаю і без продовження навчання “.
3 . Неодноразові роздуми про те , що вивчити весь подальший матеріал – завдання зовсім неможливе .
4 . На покращення знань англійської мови необхідно витратити набагато більше часу та сил , ніж на засвоєння алфавіту за адаптованою книгою або складання базисного лексичного запасу на початку навчання .
5 . Після досягнення відповідного рівня ( в основному , це – Intermediate ) багато хто для покращення практичних навичок відчуває потребу в поїздці до англомовної країни або хоч – у систематичному спілкуванні по скайпу з носієм мови .
6 . Недолік або малопереконливість мотивації ( що навчаються іноземному іноді замислюються : « До чого далі вивчати нову мову , коли я вже навчився добре називати своє ім’я і можу запросто підтримати розмову про погоду »).
7 . Перфекціонізм (« Я розумію , що зовсім не знаю англійську мову . Подумаєш , маю сертифікат Proficient , отриманий на мовних курсах !..»).
8 . Синдром веб – майстра (« Текст англійською зрозуміти можу , а говорити не вмію ») .
Ймовірно , Ви можете дізнатися про власні « доводи » хоч у якомусь пункті з цього переліку . На питання , чи можливо подолати фактори , які викликають бажання заявити про те , що у Вас зовсім нема часу , або що Ви дуже втомилися , або ж , що Вам це абсолютно і не треба – відповідь буде позитивною . Звичайно ж , і можливо , і треба ! Адже саме усунення перешкод має викликати у Вас почуття азартності ! Подолаючи ці складнощі , Ви робите своє навчання набагато захоплюючим . Як кажуть , все , що нам дістається дуже легко – не цінується .