
Заучування окремих лексичних одиниць
Ви повинні сконцентрувати свої зусилля на вивченні готових фраз, а не запам’ятовувати окремі слова. Приблизно так, як цього навчаються діти. Пригадайте, хіба Ви розучували у дитячому віці щось подібне до «do-did-done»? Правильно, Вам потрібно було відразу заучувати цілі словосполучення і навіть речення. По суті це зовсім не так складно, як може здатися на перший погляд. Найкращим помічником у цьому є читання різної літератури мовою, що вивчається.
Слабке закріплення пройденого матеріалу
Вивчаючи будь-яку з іноземних мов, Ви повинні дотримуватися такого правила: «Краще менше та краще». Так, якщо Ви вважаєте, що вивчену напередодні фразу англійською мовою легко зможете згадати через 1-2 міс., мабуть, Ви помиляєтеся. Невживана, непотрібна інформація нашим мозком просто викидається. Для Вас стало б чудовою звичкою, якби Ви систематично змогли приділяти небагато часу для повторення вивченого матеріалу зі встановленим інтервалом, і повторювати не один раз, а кілька. Скажімо, перше повторення – через один-два дні, друге – через три-чотири дні і третє – днів через шість-сім. Застосування такої методики дозволяє закріпити в довгостроковій пам’яті потрібні й важливі знання, щоб легко «витягти» їх звідти, якщо в цьому виникне необхідність.
Відповідальність на викладачах
Більшість з тих, хто опановує англійську, надмірно сподіваються і навіть покладають відповідальність за свої знання на вчителів, репетиторів, мовні школи та ін. Це зовсім неправильне відношення до навчання. запропонував Вам ніяких домашніх завдань.
Говоріння передчасно
За твердженням значної більшості прихильників застосування найшвидших методик освоєння мов – початок говорення чужою мовою має мало не з самого першого заняття. Але якщо уявити, наприклад, малюка, який лише починає сприймати мову оточуючих, якого відразу ж змушують говорити новою мовою – то навряд чи з цього буде якась користь. Відсутність певних знань нічого, окрім прикростей та засмучення, Вам не дасть. Саме з цієї причини грамотні викладачі намагаються зосередити увагу тих, хто навчається на тому, щоб ті частіше слухали аудіозаписи, які записали носії мови.