На Головну

Поняття “гарячого часу” у вивченні англійської мови. год2

09e206a8ac2c4b2d59587457355f45f2_результат

«Гарячим часом» можна охарактеризувати такий час, коли відбувається найефективніше засвоєння інформації. У цій статті ми продовжимо розмову про те, що саме необхідно для найкращого запам’ятовування та продуктивного навчання нової мови, а також – що знадобиться для того, щоб час став «гарячим».

У минулих публікаціях були описані деякі принципи, що пояснюють функції пам’яті, і була визначена метафора «гарячого часу».

До того ж, було зазначено, що інформація запам’ятовується краще, якщо людина вивчає різні предмети, чергуючи їх, а чи не займається тривалий час одним. При умовному позначенні предметів, що освоюються, літерами (наприклад, англійська, історія, математика, волейбол та ін.), навчання за розкладом АБВГАБВГАБВГАБВГ виявиться значно продуктивнішим, ніж за таким розплануванням, як ААААББББВВВВГГГГ. Інакше висловлюючись, після занять предметом А час для предметів Б, У і Р перетворюється на «гаряче».

Чергування навчальних дисциплін функціонує з низки причин, зокрема:

1. Учням зазвичай набридають заняття якимось одним предметом протягом багато часу, унаслідок чого вони можуть зникнути мотивування і зацікавленість до вивчення теми.

2. При чергуванні дисциплін відбувається зниження дії законів ретроактивного та проактивного гальмування, тобто – взаємовплив одного засвоєного інформативного матеріалу на інший.

3. Подібний підхід забезпечує подовження в часі оволодіння кожним предметом окремо, іншими словами, отримана інформація виявиться довше зафіксованою в пам’яті учня, частіше повторюватиметься, зможе легше і добре закріпитися.

З метою кращого уявлення про практичне застосування «гарячого часу», в публікації буде наведено кілька прикладів того, як даний час працює у різних сферах діяльності.

Частина 1