
Якщо виходити з припущень про стомлюваність, можна зробити наступний висновок: для досягнення більшої ефективності, в процес навчання має бути включено багато різних предметів, з їх паралельним освоєнням. Наприклад, втомившись від студії однієї дисципліни, можна легко перейти до вивчення іншої. Цей підхід чудово співвідноситься з іншими принципами навчання.
Запам’ятовування інформації уві сні
Коли людина спить (чи це буде повноцінним сном уночі, чи то нетривалим у денний час), робота його мозку не припиняється. Саме тоді відбувається безперешкодна консолідація пам’яті, тобто, короткочасна пам’ять перетворюється на довготривалу. Це доцільно використовувати при запам’ятовуванні якоїсь необхідної інформації безпосередньо перед сном.
Важливість фізичної активності у формуванні нових нейронів
Протягом теми про ефективність навчання слід навести деякі докази на користь фізичної культури. Спорт вважають корисним через його сприятливий вплив на організм людини, зокрема, покращується кровообіг, що зумовлює забезпечення клітин головного мозку киснем (що є достовірним фактом).
Однак, важливість фізичної активності також є незаперечною і в підтримці функції пам’яті. Завдяки фізичним навантаженням відбувається посилений синтез білка BDNF, який є стимулюючою дією у розвитку нейронів. До того ж, спортивні заняття, знижуючи дію ретроактивного та проактивного гальмування, є чудовим способом абстрагуватися від нескінченної життєвої метушні.