
У попередніх публікаціях увага була зосереджена на розгляді підготовчих вправ, основне завдання яких – полегшення процесу навчання аудіювання . Наразі пропонується ознайомлення з видами завдань, націлених безпосередньо на розвиток слухових навичок.
3. Завдання, умовно підрозділені на 2 види розвитку, у т.ч.
а) механізм слухового сприйняття;
б) розуміння почутого.
Дані завдання взаємодоповнювані , і вони зумовлюють планомірне формування навичок аудіювання.
Механізм слухового сприйняття – це вміння виділяти слова з потоком мови, що ллється , а також – зосереджуватися на деталях Перш ніж Ви зможете навчитися розуміти семантику іноземних слів, необхідно привчитися ці слова ” слухати ” .
Наші ціни та послуги
У розвитку механізму слухового сприйняття виявляться корисними такі вправи , де Вам буде потрібно:
- прослухати і виключити черезданогопереліку слова, що зустрілися у тексті;
- прослухати і в пробіли в тексті вставити слова, які,ясна річ,розставленіне по порядку;
- прослухати та виявити помилки – лексичні чи граматичні;
- зробити заміну зазначених слів словами, які пролунали в аудіозаписі;
- прослухати та виключити з пропозиціїнепотрібнеслово;
- розмістити у належному порядку слова в реченнях / репліки діалогу (прим.:Ви можете спочаткурозміститислова, а потім прослухати знову, щобпереконатисяу правильності зробленого. Можливий іншийсамоперевірки: Ви можете при прослуховуванніаудіозаписифіксувати, в якому порядкуслідуютьрепліки, а при повторному прослуховуванні – проаналізувати , чи все зроблено Вами правильно);
- прослухати та розташуватифрази в такому порядку, як вонизвукв аудіозаписі;
- виконати завдання«Ким це сказано»(Буде наданоСписок деяких фраз.аудіозаписинеобхідновстановити, кому може належати та чи інша репліка);
- поєднатичастини (розділеного)пропозиції / ідіоми (спочатку треба всі частинизібрати, Потім перевірити; або ж послухати ізібратичастини, а перевірити – під час другого прослуховування);
- прослухати тавстановитимісцезаданихвиразів, мовних зворотів, речень у тексті (потрібно скрипт аудіозапису, звідки попередньо видалили деякі фрази);
- прослухати аудіозапис тазнайтипропозиції,перебуваютьу скрипті нена своїх місцях, розставити їхяк належить